Hun er dramatisk og innimellom klin gær’n..

Jeg har mislikt denne kvinnen her. Jeg har faktisk ikke elsket henne. Jeg har gitt henne løfter og sagt at hun ikke var tilstrekkelig bra og har latt andre omgivelser forme henne. Jeg har latt henne brytes ned. Jeg kunne ikke hindre andre fra å forlate henne, men jeg har sett henne stå opp og være et lys og elske andre tross alt det. Jeg har stått lam av redsel mens hun kjempet i sitt sinne, hjerte og sjel…

Den her kvinnen har glemt seg selv mange ganger fordi hun trodde selv at hun ikke var bra nok.

Hun har en smart munn, sta og har hemmeligheter. Hun har arr i sjelen fordi hun har en historie. Visse elsker denne kvinnen, visse liker henne og visse bryr seg ikke i det det hele tatt om henne. Men hun blir bedre på å elske seg selv. Hun har gjort godt i livet sitt og hun har gjort mindre bra i livet sitt. Hver feiltagelse, mislykket forsøk, svik, fremgang, glede og prestasjon har gjort henne til den hun er i dag..

Hun er dramatisk og innimellom klin gær’n.. Hun kommer ikke lengre til å være noen annen enn den hun er.. Hun kommer aldri til å gjøre det igjen. Denne kvinnen er en kriger. Hun er ikke perfekt, men hun er verdifull. Hun er ustoppelig. Veldig sta og veldig rakrygget, men rettferdig…

Hun er kjærlighet, hun er livet. Hun er omtenksom, hun er modig.

Hun kommer aldri til å slutte og kjempe eller å gå fremover……… HUN ER MEG
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

Repost fra facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg