Hun kan interiør….

Jeg har en venninne som har så utrolig bra interiør stil, en stil som jeg gjerne ville hatt her hjemme. Hun er utrolig flink til å sette sammen ting, det ser så bra ut 😍 Litt usikker på hvor ting er fra, men Slettvoll er ihvertfall involvert, elsker interiøret fra derfra. Det er dyrt, men så utrolig fint.
Jeg har ofte kjøpt litt ting av henne, når hun er lei så tar jeg over. Det er veldig kjekt, og jeg er glad jeg har muligheten til det 😍 Tommel opp for gjenbruk… Jeg syns jeg er flink med innredning her hjemme, men jeg får det liksom ikke like gjennomført som henne. Men kan heldigvis få litt lærdom der 😊Se på dette, det er så flott. Du er utrolig flink Sølvi 😍

Ellers så håper jeg dere har en flott start på påskeuka, jeg håper ihvertfall det 🐣

Klem fra Lene ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg