Hun klarte ikke å holde kjeft!

«Jeg er ikke en sånn type som bryr meg så mye om andres måte å være på, men man blir jo nedstemt av å være omringet av negative mennesker»

Jeg var på et tegnekurs engang hvor hun jeg havnet ved siden av så negativt på ALT som ble lært bort der. Snakket negativt om alle menneskene rundt der, og nektet å holde kjeft når hun fikk beskjed om det. Hun belærte også læreren der. Kverulerte ang alt han sa og jeg kan ikke skjønne hvorfor hun i det hele tatt melder seg på et kurs hun åpenbart IKKE hadde interesse av.Humøret hennes påvirket alle rundt der, og jeg ble flau på hennes vegne. Meningen var jo å lære en del der, men det var jammen ikke lett. Gikk ut derfra i mye verre humør enn det jeg kom dit i. Så hennes humør påvirket meg virkelig, var litt sint når jeg gikk derfra. Heldigvis hadde jeg fått med meg en ting eller to kurslæreren lærte bort, men skulle absolutt ha lært mer.

Blir du påvirket av andres humør og væremåte?

Ny kvelden

-Lene- 🌹

2 kommentarer
    1. Ja blir så klart litt merket. Hvis folk er ille, så sier jeg i fra. Og det er fint å være bevisst på seg selv også for jeg vet at jeg sikkert kan påvirke andre jeg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg