HUSK Å SMILE OG ETTER DET, SMIL LITT TIL!

Fælt å si det, men endelig ser det ut til at det blir en dag med litt skyer og litt lavere temperaturer. Det er godt syns jeg så lenge det ikke er regn, det er jeg ikke lysten på. Fredagen er her og dagen i dag er fullbooket og det er helt greit, det er litt kjedelig når Rune jobber ettermiddag på fredager. Da er det ekstra godt å ha noe å henge fingrene i hele dagen. Ikke at jeg lider på noen måte når han er på jobb altså, liker min alenetid jeg. Spesielt når jeg har ting å holde på med som da ikke involverer han likevel.

 

GOD HELG, HUSK Å SMILE OG ETTER DET, SMIL LITT TIL!

 

Det første som skjer her for meg er at jeg må til byen en tur og handle inn litt før helgen setter inn. Kjekt å få gjort fra tidlig morgen syns jeg, så slipper det å henge over meg hele dagen. Jeg har litt planer om å prøve å lage macroner igjen, det irriterer meg faktisk at jeg ikke får til det. Eller at jeg ikke har fått til det, men gir meg ikke for jeg skal nemlig klare det. Jeg får se om jeg får til å finne tid til det nå i helgen eller om jeg skal ta det til uka, det får jeg ta som det kommer.

Uansett, ønsker dere en fiiiiiiin fredag. Hva er din plan for helgen?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. Macroner.. lurer på hvorfor folk er så opptatt av macroner? Hahaha.. Ikke så mange planer for helga, våknet i dag med sjokk over at det faktisk er fredag. Ti dager som føltes nesten som en måned, så kom to dager jeg såvidt fikk med meg. Weird.. ble invitert for mange uker siden til et selskap i morgen. Takket ja da vi ikke har sett disse på et år. Så får vi se om jeg klarer unngå ti nye dager med fotlenke 😂😂😂 verden er gal, nyt livet og ha en fin fin helg 💜🌹👍🏾

      1. Jeg for min del er opptatt av dem fordi ungene har spurt så mange ganger om jeg kan lage det (er ellers veldig flink på baking). Og når jeg ikke kan noe eller ikke får til noe, da SKAL jeg få det til. Ja tiden flyr når man slipper fotlenka hehe. Så moro med fest da, satser på at du slipper nye dager i karantene etter det. Det går nok fint. Verden ER gal, men vi kan ikke gjøre annet enn å nyte livet ❤❤

    2. Koselig med Erica/høstlyng.. 🙂 Jeg syns også det er deilig med litt lavere temperaturer nå..men går ikke så lang tid før jeg savner sommeren om det blir mye gråvær.. Her blir det en kaffe med mannen i morgen, det er eneste plan for helga.. God helg til deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg