Hva er din mening om dette?

På julaften så er gaven fra kjæresten en av de man er mest spent på, og som man gleder seg mest til som regel. Kjærstegaven, den er spesiell og koselig å få. I år har Rune og jeg blitt enige om å ikke kjøpe julegaver til hverandre i det hele tatt pga at vi sparer til nytt bad og legger heller penger i det. Det er jo fornuftig, vi har jo det vi trenger ellers, så da fant vi ut at vi gjør det sånn.

Ofte når man blir enige om sånne ting så kjøper en av oss en liten ting til julaften likevel. Men jul er jul og jeg tenker at en liten ting på julaften er jo koselig. Det er lett å tenke slik og jeg syns det er vanskelig å la være, men er det dårlig gjort syns dere å kjøpe en liten ting uansett om man har gjort en avtale om å ikke gjøre det?

Jeg skjønner at det er litt kjipt for den som faktisk holder seg til avtalen. Men man vet aldri, men hva mener du? Skal man holde seg til avtalen eller er det koselig å kjøpe en liten ting uansett?
shit-happens-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg