Hva med å hylle de som jobber for Norge?

Bilde vg.no

På internett florerer det av sinte kommentarer, uenigheter, dømming og klaging. Hva med å hylle de som jobber for Norge, hva med å skryte av det de gjør for oss og måten de tar vare på hele det Norske folk? Jobben de gjør er så mye større enn det vi ser og hører om. Deres tanker dreier seg nok mest om hva de kan gjøre for at vi i landet vårt skal skånes så mye som mulig for dette viruset. Og det fortjener de virkelig skryt for.

 

HVORDAN SKULLE DET GÅTT DERSOM VI SKULLE KLART OSS SELV?

 

Jeg syns det er så dårlig at mange velger å overse deres anbefalinger og smitteregler. At folk faktisk tenker at dette skjer ikke meg og mine. Dette kan ramme hvem som helst, men det kan unngåes. Hvis man følger de rådene/reglene de har arbeidet seg frem til for oss i Norges befolkning. Bilder som ofte blir lagt ut i sosiale medier viser jo at så altfor mange driter i det som er sagt. Og det er jo bare rett å slett dårlig gjort ovenfor de som jobber rævva av seg for å beskytte oss.

 

Takk for alt dere gjør for oss! Vår jobb er å ta en for laget og følge de smittevern som vi blir rådet til å følge!

 

❤ Jeg for min del holder ikke avstand til min familie, mitt barn og mitt barnebarn fordi jeg ønsker det, men fordi jeg vil beskytte det kjæreste jeg har ❤

 

honey-script-font
 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Ja, jeg er enig med deg. Og jeg velger å tro at de også gjør så godt de kan, skaffer seg det meste av informasjon som er MULIG å skaffe og tar avgjørelser ut fra det. Også NÅ, når de velger å åpne litt igjen. De har IKKE sagt at alle skole skal åpne som VANLIG. Når det er bare 1.-4. klasse så er det jo av en grunn. Jeg velger å tro at de tenker flere klasserom til færre barn, for å få mer kontroll. Og at det etterhvert hvis det går bra, blir å gå på skole noen dager, slik at ANDRE kan komme andre dager. Eller noe sånt.. De finner nok ut. Mange er sinte på åpne skoler, og mange er sinte for stengte skoler. Ikke lett å vite hva som er RIKTIG: Men jeg stoler på myndighetene, de gjøre ikke noe for å plage oss i alle fall. Men fordi de ut fra sine fakta mener det er riktig.Ha en fin dag Lene <3 klem <3

      1. Ja de har nok en plan som er safe. Vi må jo bare stole på at de har den beste kunnskapen. Noen kommer alltid til å være sint for det ene og det andre. Sånn er det bare og dem om det ❤ ha en fin dag du også fineste du klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg