Hva tenker de egentlig?

Han ser etter meg når jeg går fra rom til rom, og hvis jeg drar ut av huset, så venter han på meg. Hvis jeg plutselig gjemmer meg, så leiter han febrilsk etter meg. Han slapper ikke av før jeg slapper av, og han ligger slik til at han ser meg. Han ser på meg stort sett hele tiden når jeg er i nærheten. Hva tenker egentlig våre kjære dyr? Det hadde vært veldig moro å visst hva som foregår oppi det lille søte hodet hans ❤Hvorfor er de ikke slik med alle, her i huset så er det ikke én spesiell som mater han, vi går alle tur med han. Men jeg har hatt han lengst da, kanskje det har noe å si. Det sies at hunder ikke forstår ord, men det gjør de vel, føler ikke det er noen tvil om det. Og hvis jeg nevner dusje så springer han å gjemmer seg, hi hi, det skal han helst ikke ha noe av. Søte lille sheriffsen min ❤ Hva skjer i tankene dine?

Og en liten ting til….. ELSKER VÆRET 😍

Klem fra Lene 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg