Hva tror du om det?

I mange måneder nå har jeg sagt at jeg må komme meg til frisøren, men har utsatt det gang på gang. Kanskje fordi jeg har vært usikker på hva jeg skal gjøre, men nå har jeg bestemt meg for at i stedet for å farge det mørkere i bunn så skal jeg stripe hele håret. Det går mot sommeren, håret vil blekes i sola og jeg vil bli avhengig av å farge opp bunnen gang på gang. Dette siste året har nemlig gitt meg en del nye grå hår. Og flere skal det jo bli med åra, det er bare sånn livets gang er.

 

Jeg har alltid tenkt at når det grå overtar og jeg blir nødt til å farge/stripe annenhver uke så skal jeg bare finne en fin gråfarge og bli helt grå. Det er kjempe mange knallstilige gråtoner, men enn så lenge så er det en fremtidsplan.

 

Vel, en ting er i hvert fall sikkert og det er at når bekymringene ikke er større om dagen enn hvilken hårfarge jeg skal ha så må jeg si meg heldig. Nå skal jeg koke meg en kopp kaffe og så komme i gang med dagens planer. Solen skinner og verandadøra skal opp, støvet skal bort og Patrick skal settes igang (skjønner ikke hvor alt støvet kommer fra jeg da, men). Ønsker dere en så fin tirsdag dere kan få og ta vare på deg selv og de rundt deg.

Hva tror du om det? Kunne jeg hatt sånn hårfarge?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg