HVIS JEG MÅTTE VELGE ÉN..

Etter inspirasjon fra Vestfroken på et kjempekoselig innlegg hun la ut på bloggen sin skal jeg svare på hva jeg ville valgt dersom jeg måtte velge én av dette.

 

Hvis jeg måtte velge én type kaffe.

– Det er uten tvil iskaffe, jeg skulle bare ønske at jeg klarte å lage en selv som er minst like god som den kjøpte. Jeg har forsøkt, men kan ikke si jeg har nailet det.

Hvis jeg måtte velge én frukt

– Jeg har funnet ut at eple er den frukten som gir meg mest. Jeg får tyggemotstand, det metter og det er godt. Men, det er viktig at det er hardt og iskaldt.

Hvis jeg måtte velge étt pålegg..

– Norvegia ost. Har man ost, så har man pålegg. Den beste er den i stor pakke og jeg spiser ikke de første skivene.

Hvis jeg måtte velge én type jobb

– Da ville jeg vært arkitekt, tegne hus, finne løsninger både inne og ute. Ja, det hadde vært gøy.

Hvis jeg måtte velge én neglelakkfarge?

– Korall farge, slik som dette, spesielt på sommeren

Hvis jeg måtte velge én familiefilm.

– Helt klart Vaiana, jeg ser ikke en film mange ganger så ofte, men denne har jeg sett på jevne mellomrom. Den er så koselig og fin. Har du ikke sett den, ja da burde du. Vaiana er en amerikansk animert eventyrkomedie og fantasifilm fra 2016 produsert av Disney. Filmen forteller historien om Vaiana, den viljesterke datteren til høvdingen av en polynesisk stamme, som ble valgt av selveste havet for å gjenforene en mystisk relikvie med sin gudinne.

Hvis jeg måtte velge én alkoholdrikk

– Helt klart sommerdrinken jeg ble introdusert for en sommer for noen år siden. Innhold er : Prosecco, sprite, en dæsj med xante, masse isbiter og friske bær etter eget valg. Fytti rakker’n den er god altså, anbefales virkelig.

Hvis jeg måtte velge étt klesplagg..

– Pysj helt klart

Hvis jeg måtte velge én sjokolade.

– Den beste sjokoladen er hobby, men jeg tåler ikke sjokolade så jeg spiser det ALDRI lenger. Det er et savn!

Hvis jeg måtte velge én Astrid Lindgren karakter.

– Madicken

Hvis jeg måtte velge én emoji.

– ❤ Ingen over, ingen under

Hva ville du valgt, hvis du måtte velge én?

Ha en fin lørdag alle sammen

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg