Hvor du enn går, så ta med deg hele ditt hjerte. 

Hjerte har en stor betydning, både for oss som mennesker og for de rundt oss. Hjerte vårt må slå for at vi skal leve, føle på alle følelser og for å være den man er. Jeg vet at hjernen spiller inn, men det er et varmt hjerte som gjør oss til gode mennesker tror jeg. En person som ikke ønsker andre godt kan jo ikke ha det varmeste hjerte her i verden for å si det sånn. Man SKAL være mot andre slik man selv vil bli behandlet. Ha et godt hjerte liksom.

 

Jeg vet at vi her i huset har et stort hjerte for kjærlighet, vi har snakka om det så mange ganger. Det er viktig å være god mot andre og ikke minst hverandre. Hvor du enn går, så ta med deg hele ditt hjerte. 

 

Jeg har lenge ønsket meg et hjertetre, det er bare så flott og jammen meg fikk jeg et på lørdag. Jeg er glad i hva hjerte representerer og hva passer vel bedre da enn et evig tre i hagen. Flinke Rune har plantet det for meg i dag og jeg gleder meg til å se at det vokser opp. Vakkert blir det på høsten også med sine oransje/rosa blader. Gleder meg ❤ Jeg har også en plan på området rundt dette treet og jeg gleder meg til å sette igang med det.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg