Hvor urimelig er jeg egentlig??

Jeg vet at jeg gjerne vil ha det siste ordet i et valg ang hjemmet vårt, hvorfor er det slik tro? Det er jo ikke helt korrekt at det skal være slik, men vanskelig å la være. Hvis vi skal male, lage noe, kjøpe noe, så er det veldig ofte (alltid) jeg som bestemmer til slutt. Vi har nemlig egentlig ganske så forskjellig smak, men er det mitt ord som er lov? Næ, det er jo egentlig ikke det, men jeg skal innrømme at det er slik det blir. Jeg vil jo gjerne ha det slik JEG liker det.🙄Rune er litt sånn at han syns kanskje det hadde vært kult med litt spesielle ting, ting som kanskje ikke alle andre har. Og tanken er god den(klør meg i hodet og prøver av hele mitt hjerte og tenke JA)men det er hardt å gå vekk ifra min stil. Eller tilføye ting jeg kanskje aldri hadde valgt selv. Jeg elsker interiør og han bryr seg ikke så mye med det, og innimellom kommer han med forslag, men’eee jeg er ofte ikke enig og da blir det ikke sånn.. hvor urimelig er jeg egentlig??? Ha en fin start på hverdagen 😘

-Lene- 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg