Hvordan er det mulig?

“Du veit når du skal skifte på sengene og vasker sengetøyet og alt legger seg i en klump inni et av trekkene, finnes det noe mer irriterende enn det?”Når det skal skiftes på sengene her i huset så er jeg veldig nøye på å kneppe igjen knappene på sengetøyet slik at jeg slipper å måtte hente ut laken og putetrekk som har lagt seg i en klump inni sengetøyet. Det er bare så irriterende og jeg føler ikke at det da blir reint nok. Så når Rune drar av sengetøy så dobbeltsjekker jeg at det blir gjort hehe.

Vel, her om dagen sto vi inne på soverommet og tok av sengetøyet sammen og igjen minte jeg han på å kneppe knappene, noe han gjorde. Jeg vet jo at jeg gjør det selv så da visste jeg at begge to var lukket. Slang det i vaskemaskina og når det var ferdig så fikk jeg meg en overraskelse. Jeg måtte rope på Rune for dette forsto jeg virkelig ikke.

ALT hadde lagt seg inni et av sengetrekkene og alt av knapper var lukket, WTF??? Så jeg måtte få hjelp til å skjønne dette, for jeg forsto ikke hvordan det var mulig. Han skjønte det heller ikke og vi skjønner fortsatt ikke hvordan det går an. Har noen av dere opplevd dette og kan fortelle meg hvordan det går seg til?

Ellers ønsker jeg dere en knall dag 😘
signature-fonts

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg