Hvordan skal dette gå? 😱

Vel..jeg har fått meg sykkel.. hvor lurt det er, det vet man ikke ennå! Det er så mange år siden jeg sykla at jeg nesten ikke kan huske det. Og jeg må si jeg er spent på om jeg har mista sykkel ferdighetene mine. Vi har arvet denne så må det litt justeringer til før den kan tas i bruk. «Ta det i morgen du Rune» sier jeg, i håp om å utsette prøveturen.Jeg er jo litt utsatt for å gå på trynet da jeg lett kan snuble bare ved å gå på en slett vei! Så hvordan skal det gå på en sykkel?? Vel, det gjenstår å se! Jeg har i hvert fall ikke tid nå fremover med gips.Frem med beskyttelse…hjelm er selvskreven, det MÅ på. Får kjøpe en ny da denne vi har er GAMMEL. Tror også vi har en slik ryggskinne liggende tiiiihiiii 😊 Og albue og knebeskytter tror jeg også jeg bør ha. 🙏
Sykkelen er fin da, kjekt å kunne arve syns jeg. For meg så er den jo “ny” 😊 Så det er jeg takknemlig for .. men HVIS dere ikke skulle høre fra meg på en hel dag så vet dere hvor jeg er.. bæbubæbu he he 🤦‍♀️🚑

Ha en fin skjærtorsdag 🐣

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg