Hvorfor falt jeg for denne mannen!

Hvorfor?

Nå er det snart 8 år siden Rune og jeg ble oss to, herlighet som tiden flyr altså. Jeg var sikker på at jeg kom til å forbli alene enda i mange år da jeg traff han, men så snek denne luringen seg inn i livet mitt da. Noe som jeg er ekstremt glad for. Men hva var grunnen til at jeg falt for denne mannen, hva fikk meg til å ønske å ha han i mitt liv og hvordan møttes vi. Det skal jeg fortelle deg faktisk.

Glimt i øye

Jeg var på en fest hos ei venninne når han og en kamerat kom dit, meget drita fulle begge to. Nesten litt på kanten drita faktisk, så jeg kan huske at ei annen venninne av meg sa: «De er skikkelig sjarmerende de to der!» Jeg sa meg enig, men allerede da hadde jeg sett et glimt i øye til Rune som gjorde meg litt interessert, men det lot jeg han ikke få vite den kvelden. For ja, han var ikke helt med her i verden akkurat da.

Hard to get

Da jeg kom hjem tenkte jeg at jeg kan jo prøve å bli venn med han på facebook, så kunne jeg komme tilbake til at jeg skulle bli bedre kjent med han etter hvert. Hvis han ville det og allerede dagen derpå ville han treffe meg. Jeg var litt hard to get de første 2-3 ukene, men han ga ikke opp og jeg sa til slutt ja til å treffe han. Det angrer jeg ikke på og jeg var solgt fra den dagen. Sjarmerende ja og kjekk ja.

Fikk litt panikk

Jeg merket veldig fort at han var utrolig snill, veldig omtenksom og tok liksom vare på meg. Ikke bare det, men det føltes riktig fordi jeg kjente at det var helt naturlig å være meg sammen med han. Jeg trivdes, jeg var glad, jeg var lykkelig og jeg var forelska. Da han spurte meg om vi skulle bli kjærester så husker jeg at jeg fikk litt panikk, men sa så klart ja.

Løse opp knuter

Denne mannen ville jeg ha i mitt liv, jeg føler fortsatt at det var et JA jeg aldri ville komme til å angre på. Jeg trodde ikke det gikk an å få et forhold hvor man virkelig snakket sammen, uansett hva det gjaldt. At man snakket sammen om et problem før vi «klikka» på hverandre evt. At det fantes måter å løse opp knuter på uten å måtte kaste bort tid på uvennskap. Men joda, vi er et levende bevis på at det går og det gjør meg lykkelig!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg