Jeg vil ikke vil gifte meg…

Da vi forlovet oss for 5 år siden så kom jo automatisk samtalen om ekteskap opp for alvor. Vi hadde snakket litt om det på forhånd og vi begge har vel alltid sagt at vi ikke vil gifte oss. Jeg har enkelt og greit ikke et ønske om det fordi jeg føler at jeg er for gammel til å ha et drømmebryllup med hvit kjole og alt som hører til. Jeg vet at jeg ikke må ha kirkebryllup og at det kan gjøres på andre måter, men det ønsker jeg ikke. Jeg føler rett og slett at toget har gått fra meg. Og jeg ønsker ikke å gifte meg på en utradisjonell måte, jeg ville gått all in om jeg skulle tatt det steget. Jeg går heller ikke med et behov for å bli gift, jeg har det helt perfekt som jeg har det. Eller det hadde vært enda mer perfekt om jeg faktisk hadde hatt forlovelsesringen min da, men.. Bryllup er det fineste jeg ser, det mest rørende jeg opplever og det vakreste vi har. Men jeg ønsker å være tilskuer og ikke hovedperson på en slik dag.Det kan jo hende ting forandrer seg i tankegangen vår etterhvert, hvem vet…. Enn så lenge så nyter vi hverandres selskap som forlovet og lykkelige ❤

Ha en herlig dag enten du er gift eller ei 😘
signature-fonts

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg kommer heller aldri til å gifte meg. For meg, er det rett og slett grunnet i en klaustrofobi-følelse.. Heldigvis har ‘kællen’, som på alle andre områder er den mest jordnære og minst troende jeg vet om, av en eller annen grunn fått for seg at det å gifte seg nærmest er ensbetydende med at forholdet vil ryke innen få år (hehe)..

      1. Ja alle har hver sin mening om ekteskap..min også tenker litt slik, jeg tror ikke det er grunnen hvis det går galt..🙈 det beste er at man ikke MÅ gifte seg og kan ha det godt som forlovet eller bare være sammen ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg