I dag ble jeg forelska 😍 (mange bilder)

“Når man kommer på et sted som bare tar god plass i hjertet ved første øyekast, da er det fint der altså 😍”

Vi laget en bryllupskake for et par som gifter seg på Villa Malla på Filtvedt i dag. Vi kjørte inn for å levere den og herregud for en plass, jeg ble rett og slett forelska i stedet ❤ Det var altså så utrolig vakkert der at jeg nesten fikk lyst til å gifte meg bare for å kunne gjøre det der. Stedet oser av sydenstemning ❤Altså denne plassen likte jeg så godt, og jeg sa til Rune når jeg kom hjem at dit skal vi dra å spise en dag. Det er 1 time og 51 minutter herfra, men det er det virkelig verdt.. 😍 Tenk å nyte solnedgangen der da Skal du gifte deg? Feire noe? Holde et kurs? Ha en konferanse eller andre events, så anbefaler jeg deg virkelig å sjekke ut Villa Malla. Dit kan du komme både med bil eller båt. De arrangerer transport for store eller små grupper i buss, bil, båt, RIB, helikopter eller sjøfly og overnatting i nærheten. Villa Malla dekker på til så mange som 500 gjester både vår, sommer og høst. Kontaktinformasjon finner du HER 😊

Ha en fin lørdag, og gratulerer så mye til brudeparet ❤

-Lene- 🌹

(Gratis reklame)

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg