I dag feirer jeg 1 års dag….

På denne dagen 14.11.2018 klokken:13.56 publiserte jeg mitt aller første blogg innlegg. Da hadde jeg brukt dagen på å opprette bloggen, skrive og slette og skrive igjen. Og jeg kan huske at jeg brukte et par timer på å tørre å trykke publiser. Det var skikkelig skummelt, og jeg hadde blandede følelser. Men jeg visste at dette var noe som ville passe meg og jeg var litt misunnelig på de som allerede var bloggere. Så da trykket jeg publiser og hjerte slo et ekstra slag. Nå var jeg i gang og jeg var veldig glad selv om at jeg ikke skjønte så himla mye av noe enda da. Mitt aller første innlegg kan du lese her om du vil.

Nå har det gått på minuttet 1 år siden den gang og 664 publiserte innlegg senere sitter jeg fortsatt å skriver og det er jeg litt stolt av. Jeg trives bedre og bedre med dette for hver dag som går, og har ingen planer om å gi meg med det første for å si det sånn. I løpet av dette året har det vært noen dager innimellom hvor frustrasjonen har tatt overhånd og jeg har måtte jobbe litt med meg selv. Men jeg har godtatt at det kommer nok til å være slik innimellom og det er helt greit. Alt i alt så er oppturene ang bloggen der 99 prosent av tiden, så et lite prosent med dårlige dager går.

Jeg er utrolig glad i dette blogg miljøet, og har blitt “kjent” med veldig mange fine mennesker. Og håper på at det fortsetter slik. Jeg gleder meg til å fortsette slik jeg gjør, og gleder meg til å produsere mange flere innlegg. Håper dere som leser og er innom siden min liker den og vil fortsette å følge meg fremover, for meg blir dere ikke kvitt så lett hehe. Jeg setter utrolig stor pris på dere som engasjerer dere her hos meg og støtter meg i valget jeg har tatt med å være aktiv på sosiale medier ❤ Jeg er veldig glad i dere, og sender dere en bukett med roser i form av et bilde. Tusen takk 😘

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg