I dag gjorde jeg det nesten….

Jeg har alltid tenkt at det å gå på en cafe, sitte å slappe av med en salat. Scrolle litt på telefonen og bare se rundt meg er en ting jeg burde gjøre… alene… bare for å se hvor lett det helt sikkert er. Og det er et av mine mål å gjøre nettopp dette, for det er en ting jeg ikke føler meg komfortabel med. Og nettopp derfor skal jeg gjøre det!Men… det er ikke bare bare å gjøre det, men i dag gjorde jeg det nesten.Jeg skulle hente et spiselig bilde klokka 14 og dro dit 13.30. Tenkte at jeg kunne slå til i dag, men nææææ. Venta i bilen jeg til klokka var 14, henta bilde og dro. Filler’n å… Vel, prøver igjen en annen gang.. Det var et steg i riktig retning ihvertfall 😊

“Motet roper ikke alltid høyt. Noen ganger er motet den lille stemmen på slutten av dagen, som sier: Jeg prøver igjen i morgen” 
Lene-🌹

 

2 kommentarer
    1. Det er faktisk VELDIG greit synes jeg. Jeg har nok gjort det litt av og til tidligere også, men etter mobilen kom er det jo enda enklere. Jeg sitter og ser meg omkring, drikker kaffe, spiser kake, og surrer litt med mobilen innimellom Ingen bryr seg 🙂 Koselig synes jeg. 🙂 Neste gang gjør du det nok 🙂 Hold oss oppdatert 🙂

      1. Ja nettopp det jeg tror.. at det er HELT greit, men det er et hinder, et hinder jeg vil få vekk 😊 men som sagt, det er et mål og jeg skal gjøre det 🤞🤞 oppdatering på det skal dere få 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg