I dag har jeg endelig vært å tattovert meg.

Reklame | RedLine Ink

I dag startet dagen 06.30, det er viktig med litt tid på morgenen før man skal ut døra. I dag har jeg endelig vært å fått ink på kroppen av Edel, hun driver RedLine Ink (nettside under produksjon) og hun er kjempedyktig. Du kan se en del av hennes mesterverk både på facebook og på hennes Instagram. Og jammen meg gjorde det ikke vondt heller, og jeg har igjen gruet meg i mange dager før jeg skulle gjøre dette. Unødvendig bruk av energi…. again!

Jeg var litt usikker på om jeg skulle ha skriften på leggen eller armen, men etter litt tips fra venner så ble det på armen, det skal jo synes og leggen er jo stort sett bare ute på sommeren. Så da gikk jeg for underarmen, jeg skrev Daniel på nytt også da jeg gjerne ville ha dem sammen på samme plass. Her har jeg også plass til et barnebarn eller 2 til ❤Jeg fikk med en goodie bag fra RedLine Ink også, det satte jeg stor pris på, såpe, krem og en god forklaring på etterstell. Så da slapp jeg å dra å kjøpe det selv og det var et stort pluss for meg. Jeg ble veldig fornøyd med skrift og utførelse så tusen takk Edel ❤ Det er plast på den akkurat nå, men dere ser den for det, ble den ikke fin?? Jeg syns det og er så happy. Ønsker dere en fin dag ❤

i-love-glitter-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

6 kommentarer
      1. Takk ❤ Ja hvorfor ikke, det er jo fint.. Blekk på kroppen er fint, når man tenker litt over hva man tar og ikke tar bare for å ta som jeg har gjort ca 5 ganger før… For det er no dritt å angre 🤦‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg