I dag har jeg klart det…

Jeg kan ikke huske sist jeg har hatt en dag slik som den jeg har hatt i dag. Dagen startet tidlig og det var helt greit, jeg har fått gjort akkurat det jeg hadde lyst til i dag. Det er meget meget sjeldent jeg bruker en hel dag til å slappe av, kose meg og ikke ha noe jeg MÅ gjøre. Jeg dro en tur til svigerdatter og barnebarn, farmor hjerte trengte litt kos. Det var så koselig, og jammen meg kom sønnen hjem fra jobb tidlig også.

Jeg har tatt maske, sett på masterchef og kost meg. De få gangene jeg klarer å bare roe helt ned og ta litt vare på meg selv i form av å gjøre kun det jeg har lyst å gjøre. Det er de dagene jeg kjenner hvor mye det trengs innimellom. Jeg har også fått gått litt igjennom redigerings programmet jeg har til video, for det er mange funksjoner der som jeg enda ikke helt skjønner/har skjønt. Skjønner litt mer nå, men har mye igjen å lære. Jeg elsker å lære og jeg elsker å utforske, ting kan ta litt tid å lære, men som regel får jeg det til etter noen forsøk. Det skjer veldig sjeldent at jeg gir opp, og det er jeg glad for. Jeg har alltid hatt tanken at det ordner seg til slutt, og det gjør det jo hvis man ikke gir opp, men lærer av feilene og prøver på nytt. Det gjelder jo stort sett alt her i verden, det man vil får man til.

Resten av denne dagen skal jeg bruke til å gjøre akkurat det samme som jeg har gjort hele dagen. Og først så skal både Sheriff og jeg ut å gå en tur, så kan vi nyte kvelden med ekstra god samvittighet. Håper dere har hatt og har en fantastisk dag, og husk å ta vare på dere selv innimellom slaga.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg