I dag setter vi i gang….

Vi har lenge snakka om å bygge et søppelkasse “hus” slik at disse kassene får stå under tak. Tenker at de som henter søpla her til tider har vært litt frustrert da vi glemmer litt å flytte bilen de dagene de kommer. Så det betyr at de gang på gang har måtte lirke frem kassene for å få de tømt. Applaus til de for at de faktisk gidder, jeg hadde forstått dem godt om de hadde hoppet over huset vårt for å si det slik.

Men i dag skal prosjektet starte og innen torsdag så skal de finne alle kassene plassert pent på en oversiktlig måte. Da tenker jeg det blir både boller og brus til feiring inni bilen for dem etterpå , jeg skal ihvertfall henge opp ballonger på det ferdige “huset”. Nå legger jeg skikkelig press på snekker’n min Rune hehe.Det skal nok bli veldig godt for oss også at det er litt orden der ute. Kanskje det trigger lysta på å fortsette å fikse opp litt, for det må virkelig fjernes endel ugress ute i gårdsplassen. Hva er verre enn å luke? Ikke mye, men må man så må man.

*Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.

-Lene-  😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg