I dag smiler jeg…

I dag sto jeg opp klokka 10.20 og det var godt å sove lenge. Jeg har en tendens til å ikke sove godt når jeg har alkohol i blodet. Men det hjalp vel på at det ikke ble så altfor mye i går, men fy så koselig vi hadde det. Maten ble en suksess og selskapet også. Jeg trengte virkelig en kveld med venner, en kveld med latter, samtaler og rett og slett bare kos. Savnet selvfølgelig de andre som ikke kunne komme, men får bare lage til en slik kveld en gang til når alle kan. MÅ jo ikke være jul for å gjøre det.

Vennskap – bare jeg ser ordet på trykk, blir hjertet varmt.

Nå er håndballkampen akkurat ferdig og det ble en spennende kamp i dag også. Blir helt svett jeg, og det er ikke festen i går som gjør meg hes, men skrikinga til tv’en. Rune prøvde å slappe av (sove), men det gikk ikke. Jeg bruker nemlig ikke å begynne å bli høylytt før i andre omgang, men i dag ble det andre boller. Men heldigvis ble det seier.. phuuu sier jeg. Er jo nesten en treningsøkt å se på håndball.Etterpå så skal jeg stripe håret mitt, jeg vil veldig gjerne bli litt lysere enn jeg er nå. Så gleder jeg meg skikkelig til finalen av Farmen i kveld. Jeg håper Agna vinner, syns hun fortjener det, tøff dame. Men magefølelsen sier at Erik drar dette i havn. Den som venter får se, spennende blir det ihvertfall.

Håper dere har en like fin dag som jeg har så langt i dag 😊
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

4 kommentarer
    1. Så bra du koste deg..så bildene fra du hadde gjort i stand..skikkelig fint 🙂 Skal se Farmen jeg også..samme for meg hvem som vinner..men liker han Erik også jeg.. Da håper jeg du blir fornøyd med håret… Klem <3

      1. Takk, det ble kjempefint.. elsker å stelle i stand til slikt ❤ er egentlig samme for meg også hvem som vinner. Takk, det blir jeg nok, håper jeg å .. ha en fin dag fine du ❤

    2. Koselig med kveld med venner da, og at formen er bra dagen derpå lover godt 🙂 Kos deg med kvelden videre også. Jeg ser ikke Farmen, men vi ser en serie, som vi ser igjen og igjen. Criminal Minds 😮 Ekkel, og bra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg