I dag tømte vi stua….

I dag sto det på planen å vaske huset, fra topp til tå, under, over, bak osv. Så istedet for å dra frem stoler, bord så vi tømte rett og slett stua og tok ut alt på verandaen, slik at vi fikk tatt det skikkelig. Første feriedag for Rune, og vi har stått på som fy i dag og det er så deilig nå…Vi har et 3 meter langt bord ute på verandaen, god plass og det fikk jeg god bruk for i dag. Så jeg tok med meg bøtta ut og vasket alt ute. Nydelig vær, varmt og godt så det var jo en vinn vinn situasjon, fikk farge samtidig som at alt interiøret ble skinnende blankt… LOVE IT….
Når vi var ferdige så sto middag for tur, men ingen av oss var gira på å lage noe som helst. Og da alle stemte JA ble det ble ringt etter pizza rett og slett.. Fortjente det da tiiihiiii… 

-Lene-

 

2 kommentarer
    1. Veldig smart å bruke ferien, og helst starten til sånt 😀 Jeg skal OGSÅ 🙂 Får ikke tatt så nøye i ukene som går og går, men når det blir ferie, da har jeg tid 🙂 Vel blåst! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg