I dag velger jeg å kose meg med det

Da var det mandag morgen og som jeg skrev i går så kom dagen til å starte tidlig i dag. Jeg har tatt av sengetøy, satt på vask og lagt sammen en haug av nyvaskede klær. Det er ikke hver dag det skjer før klokka 06 for å si det sånn, men det er jammen meg et godt grunnlag for en fin dag. Jeg kunne satt meg ned og sett på det på en helt annen måte, men i dag velger jeg å kose meg med det.

 

Faktisk så liker jeg tidlige morninger, spesielt nå når det er mørkt ute og jeg må slå på lys, kan tenne telys og sette på tv. Det er jo ikke noe som er ukoselig med det.

 

Denne uken så står det mye på min todolist så jeg tenkte at jeg skulle være effektiv i dag og få gjort masse. Jeg vet at det lønner seg, og at jeg ikke blir stående med litt for mye å gjøre på slutten av uka. Så det første jeg skal gjøre nå etterpå er å planlegge litt. Senere i dag så bærer det til Tønsberg en tur med mamma, og forhåpentligvis får vi denne planen med kjelleren i løpet av dagen også. 🤞

Håper din start på uken blir fin

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg