I et fotoalbum, der står tiden stille…

Dagen i dag har gått til å både lage pynt, og rydde opp i bilder på telefonen og på pc’en. Det er så godt å få gjort, for jeg liker ikke når det er kaos i bildemappene mine. Når jeg for eksempel skriver et innlegg og jeg vet jeg har et bilde som skulle vært med så må jeg bruke x antall tid på å leite. Det er så frustrerende, så nå har jeg full kontroll. Jeg husker før når jeg fremkalte bilder og satte dem i album, der var det struktur så det holdt i bildene.Så koselig det egentlig var når man hadde hentet ut nye bilder og satt og limte dem inn i album. Kjente at jeg savnet det litt akkurat nå. Det var en stund jeg koste meg skikkelig med, og den spenningen når man hentet dem og egentlig hadde glemt litt hva man hadde tatt bilder av. Og hvordan ble bilde egentlig, for det visste man jo ikke. Jeg har alltid vært glad i å ta bilder og før så hadde jeg engangs kamera eller kamera med rull før jeg kjøpte mitt aller første canon kamera og det skal jeg love deg var en gledens dag. En av mine favoritt bilder som jeg har tatt er dette bilde over her, dette har jeg også på veggen min i stua. Jeg syns bare det ble så utrolig fint, og liker det kjempegodt. Rart hvor lett bilder tar meg tilbake til der jeg var når de ble tatt, jeg husker liksom alt som om det var i dag jeg var der. Hmmm, tror jammen meg jeg må få hentet ned noen album fra loftet jeg. For jeg har mange som jeg ikke har sett i på mange mange år. Så får jeg ta en titt i mamma sine å, det er moro med gamle bilder. For en ting som er sikkert og visst er at i et fotoalbum, der står tiden stille.
signature-fonts

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg