I kveld er det null stress!

Min niese sa noen ord i dag som jeg er så utrolig enig i, hun sa: “det er slike dager som dette jeg ble lagd for”. Slike dager da familien er samlet, vi spiser god mat og skravler i mange timer. I dag har vi hatt en slik dag, og vi ble servert en helt nydelig tapas her hjemme hos min søster. Det er alltid så hyggelig å komme hit til Sandefjord, spesielt på dager hvor jeg ikke behøver å stresse i det hele tatt. I kveld er det null stress!Før jeg ble operert i 2013 så kunne jeg aldri prøve meg frem på ukjente retter engang, min mage tålte nesten ingenting. Jeg er så glad for at grunnen til det ble oppdaget og at jeg endelig kan smake på og prøve ut ting jeg ikke kunne før. Og ikke lenger bli sett på som litt sær fordi jeg ikke torde å teste. Ikke bare det, men herregud så mange gode smaker jeg har gått glipp av opp igjennom tiden. Bedre sent enn aldri.

 

Nå skal vi spille litt liverpool, og jeg håper at de syns det er såpass gøy at de ikke rekker å bli trøtte før jeg skal hjem. Det er jo guttefest hjemme og siden jeg er jente så måtte jeg rømme huset da vet du. Sånn er det bare innimellom slaga. Men jeg koser meg så en dag som dette er ikke det verste jeg kan gjøre. Og attpåtil fikk jeg en god premie på lotto i kveld tiiiihiii.

Ha en fin lørdagskveld videre 💕

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg