I morgen i morgen, men ikkje i dag.

I dag har dagen gått med til å rydde og få litt orden i huset, har endel igjen før jeg har det akkurat slik jeg vil ha det. Dagen er ennå ikke over og i dag har jeg vært avhengig av å ta litt pause innimellom. Kjenner at jeg er litt sliten etter denne helgen, men jeg er så takknemlig og glad som har fått vært med å gjøre dagen i går fin.

Nå fremover så skal jeg bruke tid på å komme i gang med ihvertfall en av mine punkter på listen over ting jeg vil få gjort i 2020. Nemlig å få orden i alle skuffer og skap. Det ser jeg frem til og jeg begynner i morgen, jeg syns det er så deilig å vite at jeg har oversikt over slike ting.

I morgen i morgen, men ikkje i dag.

I uken som var hadde vi besøk av Pappa og Rønnaug, det var veldig hyggelig. Nå er de hos min søster og i morgen reiser de videre. Så satser vi på at det ikke er så veldig lenge til vi sees igjen. Det er faktisk ganske lenge siden vi var i Tromsø sist så det er nok vår tur til å ta turen dit. Og jeg håper virkelig vi får gjort det nå i sommer.

Mest av alt har jeg lyst å bare ligge på sofaen å se på serie resten av kvelden, men er det noe jeg er dårlig på så er det å slappe av når jeg har andre ting å gjøre. Men det betyr at jeg kan se på serie i morgen kveld, og det gleder jeg meg til allerede nå. Ønsker dere en fin kveld og takk igjen for at dere følger meg og deler  ❤🙏
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg