Ikke kjeft på meg da…..

Jeg kan ikke huske sist jeg har opplevd et slikt smertehelvete som jeg hadde i natt, jeg trodde rett og slett at hjernen min skulle eksplodere. Denne tannverken som jeg absolutt ikke vil kalle verk men pine, unner jeg ikke min verste fiende. Jeg ringte tannlegen min og etter litt kjeft i tlf fikk jeg en akutt time i dag og da jeg kom dit fikk jeg enda mer kjeft. (jeg skulle nemlig vært der å fikset dette for lengst). Han sa “jeg syns ikke synd på deg Lene og dette er din egen skyld” Jaja, jeg vet men ikke kjeft på meg da, det er tross alt fredag og jeg har vondt! “Ja, men jeg må understreke hvor viktig dette er”

Gi meg en sprøyte da please, så kan vi ta den samtalen etterpå. Heldigvis så gjorde han det, og fytti rakker’n det var så EKSTREMT deilig. Jeg skjønner at han bare vil mitt beste og denne gangen ble jeg enig med han at jeg skulle høre på han, og komme å få det fikset skikkelig neste måned. Men det er bare sååå vanskelig å gå til tannlegen når man ikke har vondt noe sted, spesielt når man i utgangspunktet er så redd. Men jeg har ihvertfall funnet en tannlege som tar den skrekken på alvor og han er KJEMPEFLINK.

Så nå er jeg så lykkelig for nå er jeg smertefri, og jeg kunne ikke vært mer takknemlig for at han tok meg inn selv om at han egentlig ikke hadde mulighet. Og den skjønne dama som satt på venterommet med meg måtte vente en ekstra halvtime pga meg. Så hun fikk en stor takk av meg, for jeg vet seriøst ikke hva jeg hadde gjort om jeg ikke hadde fått redning i dag. Men nå kan helgen bare komme, men først må jeg sove en liten time, for det ble ikke et minutt i natt. Ha en fin fredag videre, så tenker jeg vi blogges senere i kveld 😘
signature-fonts

6 kommentarer
    1. Off ..godt du fikk hjelp 🙂 Fint med en flink tannlege selv om han var litt streng.. Er ikke så veldig glad i å gå til tannlegen..men har heldigvis ikke tannlegeskrekk… God helg <3 Litt av et glis..hehe..

    2. Uff, stakkar, ja tannpine er det verste. Men nå MÅ du gå, før det blir vondt igjen, og få ordnet opp skikkelig. Du får bedøvelse da også vet du 🙂 Jeg hater tannleger selv, men har en snill en jeg også 🙂 Håper du er bedre nå <3 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg