Inngangsparti nesten ferdig (bildedryss).

Denne helgen har vi jobbet masse ute og vi har nesten kommet helt i mål. Vi skal fylle på grus i gårdsplassen så tenker jeg det blir helt perfekt. Åh så moro det er å se denne fremgangen og ikke minst resultatet, og vi kan ikke skjønne at vi ikke har gjort dette før. En ting jeg er så takknemlig for er at vi jobber så godt sammen, vi koser oss rett og slett. Så nå tenkte jeg å vise dere masse bilder før, under og etter oppgraderingen.Slik så det ut når vi startet, masse ugress og rett å slett mindre fint. Så da var det bare å finne frem arbeidshansker og sette i gang. Rune startet med å klippe og trimme hekken, og den hekken, omg det er berberis og den skal bort etterhvert! Men litt trim hjalp og det var så godt å se at det forsvant mer og mer ugress. Når dette var gjort så gravde vi opp kantsteinen som egentlig var litt gjemt nedi bakken. Rune tok dem opp og vasket dem og de ble som “nye”.Etter litt luking graving og måling så var det tid for barkduk og bark, og allerede nå så jeg at dette kom til å bli bra.

Nå når vi var kommet såpass langt, så kjente jeg det begynte å krible i fingrene etter å få dratt å kjøpt blomster. Så da gjorde jeg det. Dette skulle se bra ut innen kvelden.😍Når disse var plantet i potter så var Rune ferdig med siste finish på opprydning, så da kunne jeg plassere ting, og det er jo det som er mest gøy med det meste av arbeid, se resultat.

Nå satt vi oss litt tilbake og bare så på arbeidet vi hadde gjort, og jeg må si vi var ganske så fornøyde. Når ny grus kommer så blir det HELT perfekt. Takk til mamma for hjelp, og jeg må si at jeg er skikkelig stolt over Rune og hans arbeidsvilje, den er rå!

Ble det ikke bra??? I går kveld var vi slitne, trøtte og meget fornøyde. Hva syns du?-Lene-

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg