Ja, satser på det!

I går var jeg i Tønsberg og satt neglmodell for ei venninne som utdanner seg til negldesigner. Hun skulle lære seg fransk manikyr i acryl og siden jeg har hatt lyst til å sette på negler så takket jeg så klart ja når hun spurte meg. Det var koselig å gjøre noe annet og også stille opp for noen, en vinn vinn situasjon. Hun var kjempeflink og jeg ble kjempefornøyd med resultatet, godt å få på sommerneglene.

Rune hadde jobba ute som en helt når jeg kom hjem og det var så fint overalt, han er så flink og jeg blir så stolt av han. Han hadde til og med luka i gårdsplassen, noe jeg virkelig misliker å gjøre, men bruker å gjøre likevel. Nå slapp jeg det og det gjorde meg veldig glad. Altså flinkis! I dag skal jeg ta corona test, våknet med hodepine, litt vond rygg og krisling i brystet. Er nok ikke noe corona, kan ikke skjønne hvor jeg skulle fått det fra egentlig, men bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Som jeg gleder meg til det ikke lenger er en issue for oss alle sammen. No’ dritt rett og slett!

 

“Det er ikke så varmt ute på kveldene lenger og jeg satt ute med vått hår her om dagen, så det er nok grunnen til litt hodepine. Jeg satt i flere timer i neglsalongen i går, kan gi litt sliten rygg det.  Ja, satser på det!”

 

Ellers så gleder jeg meg så til å freshe opp håret, som dere kan se på bildet så har jeg LITT ettervekst på gang. Vil fortsette med mørkere bunn, men kanskje ikke med så lang avstand til det lyse. Unner meg ikke så ofte å gå til frisøren kan man si så det fortjener jeg føler jeg. Akkurat nå kunne jeg tenkt meg en hel dag med fotbehandling, bryn, ansiktsbehandling og det som hører til. Det hadde vært sykt deilig! Men, det skal jeg ikke prioritere nå, det er andre ting som er mye viktigere enn det. Men nå skal jeg få på meg arbeidsklær og gjøre noe nyttig for meg før jeg stikker til Gjærdal og er så heldig at jeg skal få en tynn lang pinne både her og der. Alt for å være sikker for de rundt meg.

Ha en fin fin dag ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞
 

 

6 kommentarer
    1. Jeg skulle ønske slike fine negler. Men jeg jobber i helsevesen og ikke har lov til neglelakk på neglene:)
      Snill mann du har:)
      Håper at det går bra med koronatesting og god bedring til deg.
      Jeg har nettopp takk hjemmepermanent. Hårfargen som er kjøpt på Wish. Den er så sterkt at både hodebunn og hendene mine ble svart og jeg ikke klarer å fjerne det bort:(
      Synd at det er så dyrt hos frisørsalongen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg