Ja takk til positiv energi…

I dag kommer det en skikkelig klagestatus fra meg, for i dag er jeg i skikkelig go’humør.. nei, jeg er ikke det. Jeg føler jeg stanger mot en vegg i dag, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne for å sortere alle ting. Det er så slitsomt, og jeg liker ikke å ha det slik.

Jeg bruker å ha ganske så god kontroll på alt som skal gjøres og ordnes, men akkurat i dag føler jeg meg litt stengt inni et hjørne. Prøver å puste dypt og roe ned, men foreløpig så kjenner jeg bare stress inni meg. Og jeg, jeg er ALDRI stressa!

Så jeg tror jeg skal kle på meg (for noen sommer er det jo heller ikke) å gå meg en tur, det bruker å hjelpe. Jeg vet at jeg bare må ta en ting om gangen så går det fint, men før jeg er i gang så virker alt så rotete oppi hodet.

Jeg skriver det som det er, og det er ikke alltid rosenrødt, men jeg VET at det snart blir bra, og det ser jeg frem til. Ønsker dere en fin dag, og send gjerne over litt positiv energi til meg, i dag trenger jeg det

🤩 Smil til verden, og den smiler tilbake🤩

-Lene-😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg