Jaja, får det ikke mer moro enn man lager sjæl

Da var det plutselig gått 2 dager siden jeg var her inne sist, denne helgen ble det jammen meg en pause. Det var det med tiden da, den var ikke på min side denne helgen. Men det gjør ikke noe, for jeg har hatt en fin helg. På lørdag var jeg hos min negledame og fikk ordet neglene, det var godt fordi jobben Rune og jeg gjorde holdt bare noen dager, men nå ble det orden på dem igjen. Vi forsøkte så godt vi kunne da.

Senere på lørdagen fikk vi besøk av et vennepar, spiste og koste oss. Ingunn er alltid så flink med å stæsje seg opp med kule ting på sommeren spesielt, slik som denne hatten og da må jo jeg prøve’n da vet du. Fikk noen nydelige roser av dem og det gjør meg så glad, elsker roser.

 

Sommervibber

 

Jeg kan tenke meg at vi skremte hele nabolaget med et lite innslag av karaoke på verandaen også. Jaja, får det ikke mer moro enn man lager sjæl er det vel noe som heter og for oss var det gøy. Sent ble det og i dag har jeg vært skikkelig sliten selv om jeg igjen ikke inntok så altfor mye. Men, endelig ble det en sommerdrink, det var på tide.

Fy søren så utrolig varmt det var i går, utrolig deilig. Ble et par bad i løpet av dagen kan man si og på slike dager så er jeg glad for skyggeplassene vi har. Og her hvor vi har spisebord ute forsvinner sola fra i 17 tia så det er helt perfekt. Sommerkvelden ble veldig fin og når klokka var 01.00 da var gradene gått rett under 20. Det er sommer det.

 

Vi var vel i seng i 3 tiden og jeg var oppe igjen før 08. Så frem til 16 i dag har jeg egentlig bare sovi, våkna, sovi og våkna. Elsker slike dager… NOT!

 

Sånn utenom det så har jeg hatt en fin dag, slappet godt av og kost meg ute nå i hele ettermiddag. Vannet en haug av blomster og renset litt opp i avblomstringer. Alltid noe å finne på og det er jeg egentlig glad for. Rune er ute å kaster litt disker i skogen og snart er det natta. Håper DIN helg har vært fin også.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg