“Jasså, du har lest innlegget mitt i dag?”

Rune har dysleksi, han kommer seg fint igjennom tekster, men det tar litt lang tid og er derfor fritatt fra å lese alle mine blogginnlegg. Han er ikke fritatt for å klikke seg inn for jeg trenger jo klikket hans så klart. Innimellom leser jeg et og annet innlegg for han, spesielt hvis jeg skriver noe som omhandler han. Men jeg har sagt at han behøver ikke bruke tid på å lese. Han har også gitt meg frie tøyler til å skrive hva jeg måtte ønske ang han, alt er lov.

 

Utpå dagen i går begynte vi å gjøre klart for høsten ute, sommerblomster ble kastet, bassenget ble tømt og puter ble lagt bort for denne gang. Alt jeg spurte om eller lurte på fikk svaret: “Jeg gjør det etterpå, vi får se etterpå og kanskje etterpå”. Tenkte ikke så mye over det! Litt senere gikk jeg inn på kjøkkenet for å tømme oppvaskmaskinen og sette inn det som skulle inn. Men neida, det var allerede gjort, bord og benker var vasket og alt var i skjønneste orden.

 

“Jasså, du har lest innlegget mitt i dag?” Jeg nei, men tenkte jeg skulle gjøre det ETTERPÅ!

 

Jeg digger at han leste det, fant frem humoren ved å svare meg som han gjorde gjennom dagen og istedet for å konfrontere meg med “klagingen” min, gjorde han heller noe med saken. Så etter å ha snakket litt om det så la vi denne ballen død. Enkelt og greit! Det finnes alltid en løsning på ting, det viktigste er å tenke 2 ganger før man handler i visse situasjoner. Man behøver ikke å fyre seg opp for ingenting, DET har jeg lært med årene. Og det sies av ei som kranglet først og tenkte etterpå før i tiden.

Ha en fin søndag, slapp av og nyt dagen på den beste måten du kan.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Vær forsiktig nå at det ikke blir en trend hvor alle kvinnfolk som blogger skriver om oppvask, søppeltømming og sex. Det blir ille når en må skrive blogg for å få seg en betta 😂

    2. Høres ut som Rune og du har et fint forhold ♥️

      Jeg liker at samboeren min leser innleggene mine, spesielt siden han kan se etter skriveleifer og tulleskrivefeil da. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg