Jeg bare glemmer å tenke slik

Jeg liker fredager, de er rolige, egentlig ganske avslappende og det beste tegnet vi har på at det endelig er helg. Litt pusling i hjemmet og dryppende lyder av snø som smelter. Nå er det en helg nærmere våren! Jeg lengter skikkelig etter varme fra sola og det å kunne være ute time etter time. Vinteren går alltid mye raskere enn hva tanken på det er når høsten nærmer seg slutt. Da føles det som om at vi går i møte med lange, mørke kjipt måneder og dager som går så utrolig tregt.

 

Da virker det som en evighet til sol og varme

 

Men det går jo egentlig ganske kjapt, først så har man som regel en del å gjøre frem mot jul så tiden flyr. Januar er kanskje den aller kjipeste måneden, den er ganske så mørk, kan være kjedelig og dagene går litt tregere. Men når februar er her så begynner ihvertfall jeg å tenke på at neste måned er mars og våren nærmer seg. Påske er her snart og våren er noe jeg virkelig ser frem imot. Alt i alt så er ikke vinteren så ille syns jeg, spesielt ikke når den nærmer seg slutten. Den suser forbi hvert år, jeg bare glemmer å tenke slik før januar er ferdig.

Ønsker dere en god helg

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Jeg tilhører det lille unntaket som faktisk liker vinter og snø vel så godt som sommer og sol, spesielt slik det er nå, hvor mørket ikke lenger er så dominerende..
      Virkelig vakkert bilde, forresten! 🙂

    2. Jeg har dilla på våren. 🙂 Født da, sikkert derfor. Men jeg prøver hvert år å finne noe glede i vinteren i seg selv. Synes det er litt trist at vi går så lenge å venter på en tid som ikke er der… 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg