Jeg bare klarte ikke helt å la være… sånn er det bare.

Jeg har alltid vært veldig glad i tingene fra Riviera Maison, og er det enda. Nå er jo baby kommet og for øyeblikket har hun alt hun trenger så da kan jeg se litt på interiør igjen. Det er bare så utrolig mye fint, og jeg har funnet endel som er mine favoritter til julen 2019.  Jeg har endel av juleting men noe nytt ønsker jeg alltid, så jeg skal vise dere hva jeg har på min ønskeliste. Hvert år kjøper jeg en julekule fra RM og i år vil jeg gjerne ha denne. Klikk på bilde for å komme til denne om du vil.

Jeg er ganske så tradisjonell egentlig og har alltid sagt at jeg ALDRI kommer til å gå bort i fra rødt i julen, og det skal jeg heller ikke gjøre. Men jeg må si at jeg behøver ikke akkurat å kjøpe mer rødt, men kan heller kjøpe inn litt i mer nøytrale farger. En blanding er en god mulighet og denne bilen i glassklokka er bare så kul, det er til og med plass for at jeg kan legge inn en liten rød ting om jeg vil, link på bilde.

Faktisk så syns jeg også dette juletreet var litt tøft jeg da, har av en eller annen grunn fått litt sansen for eik ,den fargen er veldig fin og enkel å dekorere rundt. Men tror ikke jeg kommer til å bytte ut alt til eik av den grunn. På enkelte pynteting får holde enn så lenge.

I år har jeg også lyst til å kjøpe nye frokost askjetter til oss, det er noe vi ikke har men sier vi skal kjøpe hvert år. Men jeg vil ikke ha med julenisser og juletre på. Disse syns jeg var enkle, pene og julete nok. Link på bilde.

Altså, bare sånn på tampen av innlegget, se på denne da.. klarte bare ikke å la være, det er bleiebukse i den å ❤ Tiden flyr jo og etter butikken rundt omkring å bedømme så er det jo jul i neste uke. Det blir bare tidligere og tidligere med julepynt, julemat og julegodteri. Hver desember når feks julebrus skal kjøpes inn så er det tomt overalt. Vel, godt at jeg er en elsker av denne tiden som kommer. Men selv for meg kan det bli litt i tidligste laget.

Ha en fin søndagskveld alle sammen…
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg