Jeg behøver ikke å kjøpe en safe likevel

Ok jeg får legge meg flat, jeg snakket usannheter i mitt forrige innlegg. Eller der og da trodde jeg at det var slik det var, men jeg tok feil. Jeg rett og slett overså posen med nøttene i skuffen og skyldte på Rune med en gang. Det er en grunn til at jeg gjorde det da for han kunne ha gjort det, men denne gangen tok jeg jammen meg feil. “Er det disse du mente jeg hadde tatt”, sa han og holdt dem i hånda. Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

Akkurat slik kom han inn i stua fra kjøkkenet (ja, han måtte gjøre det igjen for bilde). Vel, sånn er det når jeg går med brillene på hodet istedet for på øya der de skal være. Så da vet dere det, Rune er IKKE helt nuts og tar “mine” nøtter. He-he. Jeg behøver ikke å kjøpe en safe likevel og det var jo penger spart.

Ha en god natt der ute

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg