Jeg ble skikkelig rørt av hans tanker i dag

Jeg har nevnt denne steinen før, men for dere som ikke vet så betyr denne veldig mye for meg. Grunnen til at den betyr veldig mye er fordi det var min trygge plass når jeg var liten. Jeg vokste opp i dette huset som vi eier nå og for hver gang jeg hørte en sirene av noe slag eller var redd for noe og ikke ville gå inn så satte jeg meg opp på steinen. 

Er det en ting jeg aldri ville fjerne når vi satte i gang med oppussing og rydding så var det denne. Rune har hatt en kjøkkenhage rundt den, men ville veldig gjerne fjerne den. Tror han innså at han ikke hadde så grønne fingre. Han har holdt på ute i dag og jeg har drevet med andre ting inne, så jeg fulgte ikke med på fremgangen hans. Jeg visste at han skulle legge stein rundt den i en firkant, for han HATER å måtte bruke kantklipper rundt hindringer på plenen.

 

Det er en god følelse å vite at han har fulgt med når jeg har fortalt om denne. Vanligvis så er det jeg som kommer med slike forslag rundt omkring, men denne tanken har aldri slått meg.

 

Etterhvert ropte han på meg og ba meg komme å se om jeg var enig i hans plan. Jeg ble så overrasket over tankene han hadde hatt rundt dette prosjektet. Han VET at den har betydning for meg og ville ramme den inn i et hjerte til meg. Han tenkte også at når den til kommer at Sheriff ikke er mer så kan dette bli hans sted også. Han begynner jo å bli gammel og vi vet jo at han ikke kommer til å være her i mange mange år til. Jeg ble skikkelig rørt av hans tanker i dag. Takk, det varmet mitt hjerte.

Ha en god natt 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg