Jeg blir nesten litt “gal”!

Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta en skikkelig makeover på kjøkkenet. Med tid og stunder skal det gjøres om ganske mye der, men det blir etter at badet er ferdig. Det kommer heller ikke til å bli ferdig med det første, ting tar tid og himla dyrt er det også. Så vi tar litt og litt der inne, vi har jo et annet bad som er nytt, så da går det an å bruke litt tid på det andre.

 

Slappe av kan jeg gjøre når jeg blir gammel! 

 

Jeg blir nesten litt “gal” av flisene på kjøkkenet her, men med en real vask, grunning og maling så er mye gjort. Både på flisene og skapdørene. Jeg har grunning og jeg har spraylakk, så egentlig så er det bare å sette i gang og det frister nok til at jeg tror jeg rett og slett skal gjøre det. Nå er det ikke så mye tidskrevende oppgaver igjen ute, så tid har jeg. Men nå…… nå skal jeg til tannlegen, ha en fin dag alle sammen.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
      1. Ja veldig bra 🙂 Jeg tror ikke en eneste tannlege har fått lov å gjøre noe som helst med mine tenner uten bedøvelse. Men i dag sa jeg nei takk til det, det er ikke verst til å være meg 💪💪💪💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg