Jeg blir så rastløs…

Nå i romjulen hvor det ikke skjer noe her hver dag så blir jeg så ekstremt rastløs, og det går ofte utover kjøkkenet. Da leiter jeg etter oppskrifter og prøver meg på nye ting. Så nå har jeg lagd noen kanelboller og vanlige boller, så da slo jeg ihjel et par timer. Det er faktisk andre gangen i mitt liv jeg lager gjærbakst, til Rune’s stor fortvilelse, han elsker nemlig boller og brus hehe.Fy søren det er jo veldig alright å jobbe med en gjærdeig da, så det må jeg gjøre flere ganger. Kan jo bare sende litt rundt omkring til familie og venner, for ikke bruker vi å spise slikt og fremover nå skal vi ihvertfall ikke spise sånt. Nå skal vi bli sunne mennesker, og det blir deilig. Jeg kan huske at jeg så mamma lage noe av denne deigen som hun klipte i sånne fine mønstre. Klippeboller kanskje 🤷‍♀️De ble kanskje litt store da men, glemte litt å ta høyde for etterheving. Rune syns det var helt perfekt at jeg glemte det. Moro er det ihvertfall å prøve på noe jeg ikke har gjort før, for ja.. jeg har bakt boller før. Men aldri med kanel og sukker. Dette skal ikke bli en bakeblogg altså selv om at jeg har laget noe i de 2 siste innleggene. Det er bare koselig å lage noen innlegg som er litt annerledes innimellom. Her har dere resultatet av bakingen, det ble ikke så verst….Kanelboller á la Lene.

wood-xmas-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg