Jeg burde jo egentlig bare holde munn

Dagene er ikke så lange og kjedelige når vi er her alle sammen og gjør ting sammen, som å spille noe, lage noe eller se på noe. Det er de dagene da alle er borte herfra og jeg har gjort alle dagens gjøremål som jeg går litt på veggen. Men det skulle jo bare mangle egentlig etter å ha hatt dugnad i snart 1 år. Home sweet home sier jeg bare, men jeg må si jeg virkelig gleder meg til å forlate det for en tur bort en eller annen plass når dette er over eller mye bedre ihvertfall. Den muligheten dukker opp fortere enn vi aner det, jeg håper bare at jeg fortsatt har tanken på at jeg har lyst til å reise da. Du vet, det man ikke kan har man jo som regel veldig lyst til. Det er jo bare slik det er

 

Noen dager blir utrolig kjedelige i lengden ved å gå her hjemme å surre. Jeg burde kanskje egentlig bare holde munn og ikke si noe om at jeg kjeder meg de få timene jeg er alene om dagen. Men, det hender at jeg gjør det jeg også selv om at jeg vet at det ikke varer lenge. Jeg vet at det er tusenvis av mennesker som faktisk er alene hver eneste dag hele døgnet. Det er nok ikke bare bare i disse tider.

 

Men det betyr jo ikke at jeg ikke at jeg ikke kjeder meg litt innimellom jeg også. 

 

For en helg dette har vært, det har vært skikkelig deilig å bare ikke gjøre noe spesielt. Vi har spilt kahoot, vi har sett på tv, laget mat og bare kost oss. Små turer ut med Sheriff ellers bare inne under pledd, deilig! Mamma har vært innom og fått seg en kakebit i dag, hu trenger luft innimellom, så da kommer ho hit så drar ho hjem igjen. Da er det ekstra stas å ha en kake hun kan smake på sammen med en kopp kaffe. Det er koselig syns jeg, det er jo ikke slik at verken vi eller henne ser noen andre mennesker om dagen.

 

Nå er det 71 g nord på planen og inn under pleddet igjen. I morgen blir det heldigvis ikke like kaldt som det har vært de siste dagene og det er bra. Jeg har blitt en skikkelig frysepinne i det siste, det som er godt med det er at jeg nå “overlever” en hel kveld under et pledd uten å besvime av varme. Det har ikke vært bare bare å være i overgangsalderen, men jeg tror den er over nå. Kjennes sånn ut og nå slipper pleddene å bare være til pynt 🙏

Ha en fin kveld

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg