Jeg drømmer ikke om det perfekte liv.

Jeg kan ikke si at jeg skulle ønske at livet mitt var perfekt, fordi at livet mitt er perfekt… for meg. Ja, jeg drømmer om alt mulig, men vil det gjøre meg mer lykkelig enn jeg er? Jeg har en mann som jeg elsker, han elsker meg og vi har det fint sammen med 3 andre små troll her i huset. Jeg har en sønn og en flott svigerdatter som jeg har daglig kontakt med og jeg venter på mitt aller første barnebarn. Mine foreldre er friske og raske, min søster har det bra og mine tantebarn smiler, den ene med ei lita vakker datter på 7 mnd. Jeg har hus, bil, venner, hund og familie, hva mer kan man ønske seg egentlig? Ikke noe spør du meg, det perfekte liv må man skape selv. Og det blir til så lenge man ser innholdet i det man har og ikke bare drømmer om det man ikke har. Jeg mangler ingenting, jeg har det som jeg vil ha det og mitt liv er perfekt nok som det er. Jeg får støtte når jeg trenger det, og jeg har noen å gi støtte når de trenger det. Jeg har alltid noen å ringe hvis jeg trenger å snakke med noen, og jeg er alltid her for dem.Livet går opp og ned, vi har dager hvor vi er lei, men det betyr ikke at man slutter å elske og bry seg for det. Det betyr ikke at livet ikke er perfekt, vi har både godt humør og dårlig humør alle sammen. Ingen dager er like for noen, og det er viktig å ha forståelse for hverandre. Og en annen ting som er enda viktigere er at man unner hverandre alt godt. Heie på hverandre og være stolt av de menneskene og de tingene man har i livet sitt.

“Det er viktig å ta seg tid til å omfavne det man har så kan hende du finner ut at livet du lever allerede er det perfekte liv…for deg”
signature-fonts

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg