Jeg er den samme uansett, og det er du å….

Jeg bruker ikke sminke hver dag, faktisk så trives jeg veldig godt uten sminke. Men som alle andre liker jeg å stæsje meg opp litt iblandt, og trives godt med sminke også. Men for meg er det viktig å ikke være redd for å vise meg uten for jeg er den samme uansett, med eller uten sminke. Det er så rart at noen føler de må unnskylde seg for å faktisk legge ut en naturlig bilde av seg selv. Det er litt leit, for det er så langt fra nødvendig. Jeg, som leser av din blogg, leser den ikke fordi du har sminke på eller ei, men leser fordi du leverer interessant innhold.Det er klart det er moro å ha fine bilder med sminke, det liker jeg også, men samtidig er jeg ikke redd for å vise meg frem naturlig. Vi er de vi, sånn er det bare. Så ikke unnskyld deg for sminkefrie dager, du er vakker for det ❤

Ha en nydelig lørdag…

-Lene- 😘

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg går uten sminke av og til jeg også. Bruker uansett bare litt mascara, ikke annet. Ikke så mange andre som ser forskjell med eller uten på meg, men jeg liker å ha litt mascara 🙂

    2. Jeg har alltid vært talentløs med sminke, så lar fagfolk ta bryn og vippe farge. Så alt jeg selv står for er lippgloss. Det fungerer best for meg, selv om jeg noen ganger skulle ønske jeg kunne male på litt, uten å se ut som en klovn. Du er fin som du er Lene ✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg