JEG er ikke det…..lenger!

Det begynner å bli skikkelig kaldt ute, noe som betyr at det begynner å bli kaldt inne også. Men, ikke kaldt nok til at varmen skal på ifølge Rune. Unødvendig bruk av strøm mener han! Greit nok at strømmen er dyr for tiden og det ikke er nødvendig med overdreven bruk av varmtvann osv, den skjønner jeg veldig godt. Men, jeg kan ikke si meg helt enig i at varmen ikke skal på her inne enda. Jeg sitter her med pledd, ullsokker og ulljakke fordi jeg fryser. DA er det på tide å slå på varmen spør du meg, da får strømmen koste det den vil for min del. Det er tross alt hjemmet vårt som vi skal kose oss i, ikke min skyld at han er i en slags overgangsalder og er varm hele tiden. JEG er ikke det…..lenger!

 

Jeg har innimellom ANGRET skikkelig på at vi kastet ut peisen, ja den var gammel og tok mye plass, men fy søren som jeg savner den AKKURAT nå. Så…..

 

Etter litt saumfaring på nett fant jeg en peis som jeg rett og slett bestilte som vi kan hente i morgen. Det er koselig med vedfyring og det varmer godt. Vi har jo masse ved i boden, så kjekt å få brukt det. Peisen jeg fant var til en hyggelig pris så nå skal det bli varme for å si det sånn. Nå håper jeg at den er som forventet. Så får den varme andre halvdelen min her i huset heller kle av seg he-he. Han var heldigvis enig da på kjøpet, det trengs jo med tanke på montering, det skal ikke jeg ta på meg for å si det sånn. Ellers i dag så skal vi få tatt siste rest ute slik at vi er HELT ferdig med “sølet” fra garasjen, det blir bra. Meldt litt sol utover så vi venter til den kommer før vi går ut. Håper søndagen din blir varm og god 🙏

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer

Siste innlegg