Jeg er ikke flink til å ta tid til meg selv…

Det er veldig sjeldent jeg unner meg noe, noe som har fordel for bare meg. Så nå har jeg bestilt meg time til fotpleie på tirsdag, og det gleder jeg meg skikkelig til. Bestilte også time til å fikse bryna mine, noe jeg virkelig trenger å få gjort. Jeg skal ta microblading, men har ikke funnet rett salong enda. Og er litt redd for det også må jeg si. Har skrevet om det før her. Jeg er virkelig ikke flink til å ta meg tid til slike dager, da det handler om meg. Burde jeg bli flinkere til det tro. Innimellom så fortjener jeg det jo like mye som alle andre… ja, det gjør jeg tiihii…I det siste så har jeg vært veldig nøye med huden min. Jeg har tatt ansikts masker, brukt god ansiktskrem og smurt meg inn med lotion etter hver dusj, og jeg merker faktisk at huden min koser seg med det. Skulle noen ganger tro jeg hadde en haug av småbarn som banker på døra når jeg er på badet, men har ikke det. Jeg tar meg bare ikke tid, og tid har jeg, det er bare prioriteringer det går på. Så kanskje jeg skal bli flinkere til å ta meg god tid på badet innimellom. Det syns jeg at jeg burde. 🌷
Noen ganger så skulle jeg ønske at vi hadde badekar, det hadde vært så deilig, ligge i badekaret lenge. Ah, det hadde vært utrolig godt AKKURAT nå. Men nei, nå ble jeg fristet til å gå å ta meg en lang dusj, kure håret og ta på meg en pysj etterpå. Det er lørdagen sin det og på møkkavær dager så må jo det være helt innafor klokka 17, ikke sant? Håper dere har en fin dag og husker på å ha tid til å ta vare på dere selv innimellom. Vi fortjener det alle sammen.

signature-fonts

 

 

2 kommentarer
    1. Åh… Det hørtes deilig ut😊
      Her har vi hatt besøk i hele dag. Og har det fortsatt.
      Men det er familie da, og det må man jo også prioritere noen ganger😊
      KOS DEG!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg