Jeg er med….

Jeg er ingen jogger, men jeg er en gå’er, og jeg skal henge meg på Martine sin utfordring med i første omgang 7 dager i strekk med 30 minutters jogging/rask gåing. Jeg føler at det er lettere å gjennomføre slike mål hvis jeg sier dem høyt, så dette er min måte å si det høyt på. Jeg har planlagt å sette i gang med trening 6 januar, og 6 januar kom kjapt. Men det er bare å sette i gang, for hvem har ikke godt av bevegelse og frisk luft.

Newsner.com har laget et liste over 10 ting som skjer med kroppen din med gåtur på 30 minutter hver dag.

  1. Positiv hjerneforandring
  2. Forbedret syn
  3. Forebyggelse av hjertesykdommer
  4. Økt lungekapasitet
  5. Godt for bukspyttkjertelen
  6. Forbedret forbrenning
  7. Økt fettforbrenning og større muskelmasse
  8. Sterkere bein og ledd
  9. Motvirker ryggsmerter
  10. Roligere sinn

Ingen ting av dette er negativt, og 30 minutter skal jeg klare. Bivirkningen av dette vil nok bare være at jeg uten problem går kanskje 50-60 minutter om en liten stund. Jeg har vært ute av trening veldig lenge nå så jeg setter meg realistiske mål. Heng på du også ❤🚶‍♀️
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg