Jeg er pysete…

Pysete jeg?? JA, jeg blir bare mer og mer pysete med årene. Før så hoppet jeg fra høyder, over sprekker, klatret opp på “fjell” og is på veien var aldri en issue. Nå er det på tide jeg skjerper meg litt, men etter at jeg skadet ryggen så vet ikke helt hvordan jeg skal skjønne at det skjer ikke hver gang jeg er ute og går. Altså jeg VET det ikke gjør det, men er veldig redd for det da.

Rart hvordan en hendelse kan påvirke i så stor grad, men det gjør dessverre det. I går da vi var på tur, så gikk vi oppover berg og over sprekker, og jippi, i made it. Stolt over det da😊 La ut min første redigerte video på Youtube 😊

Ha en knallfin dag 😊

Lene 😘

 

4 kommentarer
    1. Jeg vil ikke kalle det pysete 🙂 Vi blir bare litt klokere med årene og vet kanskje at konsekvensen er kjempekjedelig hvis vi skulle falle. Ikke noe moro å gå med gips på arm eller ben i 6 uker for eksempel. DET har jeg opplevd. Helst ikke mer, takk. Derfor er jeg også mye mer forsiktig enn før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg