Jeg er så lei meg…

I skrivende stund så er jeg så frustrert og lei meg, for jeg finner ikke forlovelse ringen min noen plass. Jeg har lett i 2 dager nå og jeg vet ikke hvor den kan være. Jeg skjønner det ikke for det er ikke en ring som bare faller av fingeren min, jeg vet at jeg har tatt den av. Men jeg tar den ALDRI av noen annen plass enn hjemme. Åh, hvor kan den være. Vi har til og med 2 års forlovelse dag den 14 august, da MÅ jeg jo ha den på fingeren….. Jeg vet jeg kan være vimsete og legge ting fra meg her og der, men denne har jeg alltid hatt kontroll på. Jeg klarer ikke å sove med ringer eller smykker så jeg tar det alltid av på kveldene. Men så er det der jeg la det kvelden før når jeg våkner. Men nå……. borte vekk 😔 Så i dag så får jeg dra frem seng, sofa, bord og alt som kan dra’s frem og leite, så kryss fingrene for at jeg finner den….

signature-fonts

 

 

 

8 kommentarer
    1. Det er virkelig fælt når sånt skjer.. Men det går da som regel bra til slutt. Bare den panikkfasen du er i nå får roet seg, blir en bla.a mer konstruktiv i letingen. Dessuten er det i det minste en klar fordel du har; Denne ringen har definitit ikke forlatt huset for egen maskin! Har du ikke vært ute siden sist du hadde den, er den i huset 🙂

      1. Ja hater det, leiter i hvert skritt jeg tar… Ja satser på å finne den, for som du sier, den kan ikke gå for egen maskin.. Og jeg var ute i går men da fant jeg den ikke. Og på søndag hadde jeg den på… her hjemme… frustrerende men tar en letepause i kveld så krysser jeg fingra for at den dukker opp 😊

    2. Da håper jeg virkelig du finner den..Har også ting jeg har leit overalt etter..det meste dukker opp igjen heldigvis 🙂 Må sjekke “utenkelige” steder også da.. vesker og sånt..og har du bakt kan du ha lagt den på kjøkkenet f.eks.. Lykke til med letinga <3

      1. Takk… ja har bakt osv, så har leita i søpla også… Jeg har en tendens til å legge slike ting i telysestaker og på slike “teite” plasser, men denne gangen nei… Takk, jeg setter i gang ny leteaksjon i morgen tidlig… 😊🤞

    3. Har du lett OVERALT? I dusjen? Lagt den på såpe-stedet… Eller ved oppvaskkummen, av en eller annen grunn.. Jeg prøver å gi noen tips til steder du ikke har sett kanskje 🙂 Kommet UNDER senga? Håper du finner den <3

      1. Setter så pris på tips.. har lett OVERALT.. til og med nedi melposer, oppi vaniljesukker og bakepulver.. det er til å bli gal av… takk det håper virkelig jeg å 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg