Jeg er sjokkert!

Jeg er rett og slett sjokkert over strømregningen jeg fikk denne måneden. Aldri før har jeg hatt så stor regning på strøm… 5272,90 kr liksom, PÅ EN MÅNED!!! 😨

Skal man måtte slå av varmen, kjøpe mange pledd og tøfler for å holde varmen. Kanskje vaske klær for hånd i kaldt vann fra springen for å spare strømbruken? Nei man kan jo ikke det…. Frustrert!

Jeg skjønner at været med lite nedbørs mengde som vi hadde i fjor vinter og sommer er noe av grunnen. Og da dukker det opp et lite dilemma oppi hodet mitt. Skal jeg ønske mye nedbør på sommeren for å ha lave regninger på vinteren.. NOT! Men jeg vil jo samtidig ha billigere strøm.🤔

Så da får vi sitte her da og fryse i hjel i mørket for å ikke bruke for mange av disse kilowattene som koster skjorta… brrrrrrrrrrrr… Nææ, kan jo ikke det heller, så da får vi krysse fingrene for en strømregning som veier litt mindre neste gang

Ha en varm god kveld, det skal jeg…… under pleddet mitt👍

Klem klem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg