Jeg er tilfreds med livet slik jeg kjenner det

Akkurat nå

..her i huset

Det er stille og rolig og det eneste jeg hører er grynting fra Sheriff’sen i buret. Jeg sitter å ser på vinduene og ser at de fortjener ei bøtte med vann og et godt vaskemiddel, men jeg tror ikke det skjer i dag gitt. Liker ikke å vaske vinduer når sola står rett på de, så kanskje i kveld. Kanskje!

..i mine tanker

Vel, for å si det enkelt så er det høst/vinter planer det går i om dagen. Jeg klør jo i fingrene etter å finne et prosjekt å holde på med i disse kommende månedene. Jeg har en plan, men om planen settes til verks, det gjenstår å se. Stua er jeg fornøyd med nå, men er jeg fornøyd med kjøkkenet? NOPE! Følg med, kanskje noe skjer der.

..Ønsker jeg

At livet fortsetter i den gode banen det er i. Jeg har det bra, vi har det bra. Livet er godt og takknemligheten stor. Hva mer kan man ønske seg av de store tingene, ikke noe egentlig. Jeg er tilfreds med livet som jeg kjenner det.

..Har jeg lyst til å

Fortelle deg at du må huske på å være takknemlig for det du har, for de du har i livet ditt og for opplevelsene du får oppleve. Vi mennesker er så flinke til å klage over den minste lille ting, jeg gjør det også. Ganske unødvendig bruk av tid, for det jeg for min del klager på i hverdagen veier ikke opp mot det fine jeg har.

..Ser jeg frem til

Jul, jeg elsker julen, den atmosfæren det er. Koselige morninger og mørke kvelder (sånn for levende lys sin del). 1.desember kommer all min pynt frem, da er huset vasket fra topp til tå og jeg er klar for å dekorere. Før i tiden kom det ikke en nisse frem i huset før 23 desember. Kan ikke skjønne hvorfor ikke det, julen ble jo så kort da. Nå syns jeg nesten at 1 måned er for lite. Vel, 1.nyttårsdag er jeg ganske så lei av blikket til nissen på gulvet. Gleder meg til å bake julekaker og lage marsipanfigurer med ungene.

..Vil jeg gi deg dagens ord

Vennlighet ❤

Ha en nydelig dag, gjør dagen til den beste og kos deg

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

.

2 kommentarer
    1. Så sant, så sant. Være takknemlig, fornøyd, vennlig er gode egenskaper man må ha. Og å se frem til kommende begivenheter:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg