Jeg er vel ikke alene om det?

Jeg er glad for at jeg har ting jeg må gjøre, jeg er glad for at jeg kan fylle dagene med noe. Men innimellom skulle jeg ønske at disse gjøremålene kom på et annet tidspunkt enn de faktisk gjør. Og da snakker jeg ikke om de helt vanlige gjøremålene som jeg selv kan utsette. Noen ganger passer det bare himla dårlig, men slik er livet og livet er jo bra så jeg burde egentlig ikke klage.

 

Jeg har allerede gjort det en gang i dag, men jeg må fortsette å støvsuge bassenget igjen og igjen etter at palma mi havnet på bunnen, det tar jo aldri slutt på jorda nedi der. Men med nok tålmodighet så blir det vel bra til slutt tenker jeg. Aldri mer plante på kanten rund der. Det som er kjekt med slike erfaringer er jo at man lærer av det og gjør ikke det igjen!

 

JA, jeg merker det selv, meget opptatt av været! Jeg er vel ikke alene om det? Spesielt på sommer’n ☀

 

I morgen skal jeg bake og heldigvis for min del så er det meldt regn på akkurat denne dagen så det passer bra. Det kunne jo vært lokalt da, bare over mitt hus for jeg ønsker ikke regn for andre i helgen. Det er heller ikke ofte jeg syns det er greit, men det passer bedre at det regner på slike dager enn ellers. Men liker ikke at det er torden og lyn med i bildet, det kunne de spart meg for.

 

Nå tenker jeg at jeg skal få satt i gang med ting jeg har å få gjort i dag, ting tar litt tid på fredager. På med musikken, frem med appen for å kjøre i gang roboten. Så skal jeg lage meg såpevann for å tørke over bord og benker. Så er jeg klar for helg, for det blir ikke helg før huset er i stand. Ønsker dere alle en god fredag og nyt ferien for dere som har det. Klisje, men lag den en fin dag.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. Jeg er også opptatt av været 😀 Og her er det fint vær hver dag, og regner litt på kvelden. Det er greit 🙂 Er mest ute på dagen jeg 😉 Blir vel fint i bassenget til slutt, etter all støvsugingen 😀

      1. Godt jeg ikke er alene om å sjekke hele tiden 🙏 Ofte slik her også og i dag har det vært/er strålende ☀️☀️☀️
        Jada et par tre runder til nå så blir det bra 💦 fikk du mailen fra meg?

    2. Hei!

      Njaaa…. været tror jeg vi alle generelt er opptatt av hele året…. hehehehe men sommerværet er jo viktig da – for mange er det sommeren som gjelder…. jeg er glad i hele året og er ikke så opptatt av det – jadda – bare det ikke regner bort hele sommeren da 😀
      Høres ut som litt av en jobb med å støvsuge bassenget…. av og til skulle jeg ønske jeg hadde et basseng ja….

      1. Hei Hei 😊 Ja, det er spesielt om sommeren jeg er ganske avhengig av å sjekke været. Man legger ofte opp dagene etter været da ☀ Ja, det er virkelig litt av en jobb, men jeg får skylde meg selv for at jeg skulle ha palmen på kanten av bassenget. Så jeg får bare kjøre på til all jord er borte 🤦‍♀️🤦‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg